Tuesday 27 December 2011

"REFRESH OTAK"

Banyak r pahala orang yang telah menglink kan apa-apa video or apa-apa yang berguna dekat aku...

So, aku nak juga r sedikit sebanyak pahala tu...
Yelah...Itu je kot yang mampu...
Nak berceramah, tak reti...plus aku sendiri bukan baik sangat pun...Banyak kelemahannya...

Nak story panjang tak guna...

Pagi ni bangun-bangun...Pusing sana pusing sini tak boleh tido...
Aku pun bukak r laptop kawan aku...(So, InsyaAllah, dia pun dapat r sikit share saham ni...amin...)
1st buka mesti lah pesbuk...tak sure macam mana...
Ada jumpa link video yang mcm bez kot...
Sebelum tu pun ada jugak selalu timbul nama Ustaz Azhar Idrus ni kat wall fb aku...

Alhamdulillah...Hari ni tangan aku buat menda baik n layan r dari 1 video ke 1 video...


Kelakar r ust ni...at least tak bosan dengar...


something yang selalu aku buat...



aku peminjam ptptn...

dan yang paling aku terasa!!!


Bodo sungguh aku rupanya!!!T_T

And banyak lagi sebenarnya vc ceramah dia yang best3...korang search je nama dia kat youtube...sure berlambak...

Aku sendiri tak pasti boleh follow ape yang die cakap 100%..mcm xmampu...
try my bez cuba mhindarkan diri daripada benda3 lagha yang selalu aku buat...haha
amin...

No comments:

Post a Comment